مهارت ها بالا بردن یا نبردن
متن دلخواه شما
هر چی بخوای
20 شهريور 1391 ساعت 22:25 | بازدید : 178 | نوشته ‌شده به دست mohamad | ( نظرات )
بالا بردن یا بالا نبردن مهارتها مسئله این نیست مسئله اینست که کدام مهارت را و چه هنگام بالا ببریم

در یکی از جنگهایی که در دور اول سرور 3 داشتم اتفاق جالبی برای من افتاد مهارت فرمانروایی من از رقیب کمتر بود لشکر من با مارش چندگانه ابتدا قلعه شماره یک رقیب را غارت کرد ولی در قلعه شماره دو لشکر حریف منتظر پذیرایی بود. بدلیل مهارت فرمانروایی پایین تر 15 عدد از بالستیک های من صحنه جنگ را ترک کردند و به احتمال زیاد بخاطر همین قضیه در شرایطی که تقریبا برای رقیب هم نفراتی باقی نمانده بود من شکست خوردم اما نتیجه کار جالب بود که متاسفانه دیگر برای هیچ یک از دوستان  تکرار نشد 15 باستیک من کل منابع غارت شده جنگ اول را به قلعه مبدا بازگشت دادند

حال برای اینکه شما یک برداشت کلی از کاربرد و نحوه بالا بردن مهارت ها به این لینک مراجعه کنید.
مهارتها قهرمان

در ضمن خوشحال می شوم که در مورد این آموزشها نظرات خود را بیان کنید یا اگر مطلبی دارید برای من ارسال نمایید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب